مقايسه فرزندان 2تن از مقامات فلسطيني +عكس
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

خبرگزاري فارس: محمود الزهار و محمود عباس 2 رهبر فلسطيني هستند كه يكي براي مقاومت و ديگري براي سازش با رژيم صهيونيستي فعاليت مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس، محمود عباس معروف به ابومازن، رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين است كه در 9 ژانويه 2005 به اين سمت انتخاب شد و از 15 ژانويه همان سال تاكنون با اين سمت در حال فعاليت است. ياسر و طارق فرزندان رئيس تشكيلات خودگردان هستند كه هر دو سرمايه‌دار بوده و به تجارت مشغول هستند.

ياسر مدير يك شركت تجاري در امارات است كه با سرمايه‌اي حدود 500 ميليون دلار در فلسطين مشغول به كار مي‌باشد.
طارق نيز مديريت يك شركت مخابراتي در فلسطين را عهده‌دار مي‌باشد كه گفته مي‌شود وابسته به انجمن صهيونيستي آيپك است.

محمود الزهار از بنيانگذاران گروه شبه‌ نظامي حماس و از رهبران اصلي آن است. حسام و خالد از فرزندان وي هستند كه يكي در جنگ 22 روزه و ديگري در زندان‌هاي مصر به شهادت رسيدند.
حسام به عنوان محافظ پدر همواره با وي بود كه سرانجام در جنگ 22 روزه توسط ارتش رژيم صهيونيستي به شهادت رسيد.
خالد نيز پيش از آن در 10 سپتامبر 2003 طي عملياتي تروريستي كه محمود الزهار و خانواده‌اش را هدف قرار داده ‌بود، بر اثر بمباران هواپيماهاي اف 16 و افتادن نيم تن مواد منفجره بر منزلش در غزه، به شهادت رسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه